Ви замовили ремонт, але через певний час техніка знову вийшла з ладу? Таке може трапитись за різних причин. Проте хвилюватись не варто. Якщо у вас є дійсний гарантійний талон від нашого сервісного центру, просто зателефонуйте нам і повідомте про ламання. Майстер в терміновому порядку приїде за вказаною адресою, виконає діагностику пристрою та здійснить ремонт.
Всі випадки, які належать до категорії гарантійного ремонту, перелічені на талоні. Зокрема, це:
- несправність техніки з вини сервісного центру;
- невідповідна якість ремонту.
Такі ситуації трапляються надзвичайно рідко. Проте, якщо ви з ними стикнулись, ми якнайшвидше все виправимо. І, звичайно, надані послуги будуть безоплатними для клієнта.
Звертаємо вашу увагу, що ламання, які виникли внаслідок порушення правил експлуатації техніки, самостійного усунення несправностей або механічних пошкоджень пристрою, не підлягають гарантійному ремонту. Також в дану категорію послуг не входять ламання, які з’явились через природне зношення деталей.
Якщо ви стикнулись з проблемами з технікою після ремонту, сміливо звертайтесь до нас. Усунемо їх на умовах гарантійного чи позагарантійного обслуговування.