Для здійснення ремонту фахівці сервісного центру використовують оригінальні запасні частини Bosch. Спеціаліст підбирає деталі під конкретну одиницю техніки, враховуючи її модель, рік випуску, особливості та характер несправності. Саме тому сервісний центр та безпосередньо виробник запасних частин несуть відповідальність за якість встановлених під час ремонту комплектуючих. На кожну використану деталь клієнт отримує паспорт товару.
Паспорт товару — документ, на основі якого реалізується політика повернення. Якщо використані запасні частини мають неналежну якість, не прослужили заявлений виробником термін, то клієнт має право здійснити повернення товару. Для цього потрібно звернутись в сервісний центр або безпосередньо до виробника запасних частин. При собі слід мати документ, який підтверджує факт придбання, саму деталь та пакування від неї (бажано).
Експерт проведе діагностику та перевірить стан деталі. Після його висновку замовник може або повернути товар та отримати кошти, або здійснити заміну. Якщо несправність деталі виникла внаслідок порушення правил експлуатації техніки, сервісний центр та виробник мають право відмовити у реалізації політики повернення. В такому разі замовнику будуть запропоновані альтернативні варіанти розв’язання проблеми.